lördag 5 september 2009

En dag på stan

Tröjan jag inte kunde låta bli att köpa

Framsidan


Jag som gangstaa i min nya keps och bandana

Idag var jag på stan tillsammans med Benjamin. Jag hade egentligen bara ett ärende att uträtta och det var att hitta några prylar som kännetecknar en gangster. :D Vår klass ska nämligen ha temat från G´s to Gents på vårt spexfoto. För er som inte vet vad det är så är det ett pogram som gårpå MTV. Det handlar om att dom ska förvandla om gangsters till Gentlemen.

Det är ju inte alltid så lätt att hålla sig till det man skulle när man går på stan (tycker inte jag iaf) så det blev att jag hittade en så fin tjocktröja med fodring som är en kopia av Ed Hardy dvs ett märke som jag älskar! Så jag kunde inte låta bli att köpa den också (A). Iaf, jag hittade en supersnygg keps och en bandana som jag ska ha. Skulle få låna ett par stora jeans av min lillebror, lite blingbling och en stor t-shirt av Benji :D (Glad att dom ställer upp på mig)<3

Just nu sitter jag ensam i vardagsrummet och väntar på att Benjamin ska komma hem. När han kommer ska vi ta ett bad MYYS äre :D Händer väl inte så mycket mer i dag skulle jag tro, och det är skönt för lungt är det aldrig på vardagarna så det behövs!


Ha en fortsatt trevlig helg alla läsare! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar