måndag 15 februari 2010

Tjooo!

Nu sitter jag ensam på mitt rum igen efter att ha kört ner älsklingen till hamnen. Lyssnar på låten Your love is my drug med Ke$ha och försöker fundera ut något vettigt att skriva på min geografiuppsats.

För övrigt har det varit en riktigt lugn och skön dag. Gick upp vid 07.00 för att gå iväg och göra de första testerna på fysprofilen. Testerna gick förvånansvärt bra, höjde mitt resultat i både dips och vändning sen förra året. Trodde verkligen det skulle gå åt skogen då det är de grenar jag är sämst på haha.

Kom hem typ halv 11 igen och sen dess har jag nog inte gjort något direkt vettigt, har bara gosat med älskling men det har det absolut varit värt ;)

Snart är det mat, pasta med skinksås gottigotti ;)
Efter maten måste jag verkligen skriva, skriva och åter skriva på mitt geografiarbete. Ska ha skrivit 5 sidor om Östersjöns miljöproblem och redovisa det på onsdag :O

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar