tisdag 30 mars 2010

Fredaas shopping med älskoo


Nya underkläder från H&M ^^


Min nya söta piercing


Min nya snygga tröja ;)


Sjuukt bra film!

Fredag 26/3


Jag åkte till min älskling och det första vi gjorde va att gå på stan :)

Jag köpte lite smått och gott på H&M b.la. ett armband, strumpbyxor och deo. Men det var inte slut på garderobsutfyllnad här nej ;)

Fick en ny uppsättning jättefina underkläder och en navelpiercing av min älskling. Fick även en T-shirt från Christian Audigier av mina svärföräldrar från de att de va i Thailand, såå gulligt^^

Lördag 27/3

Denna dag gick undan vill jag lova. Vi hann i alla fall med att handla mat och färg, sen var vi redo för att måla klart det sista i sovrummet. Det blev en vit fin vägg istället för en blå gräslig tapet med vita prickar på. Haha

På kvällen kollade vi på filmen The stoning of Soraya M. Det är en sjuuukt bra film! Rekommenderar den verkligen. Den är fruktansvärt hemsk men den visar bara det verkliga manssamhället i Iran.

Vill inte berätta så mycket mer om filmen, tycker det är bättre att du ser den själv. Jag grinade mig i alla fall igenom hela filmen.

Söndag 28/3

Under en stor förvirring vaknade jag och min älskling upp. Klockan på väggen var 08.00, klockan på mobilen var 10.39 och klockan på tvn var 11.39.. Så vad fan var klockan?!
Vi började fundera på om det inte var idag man skulle ändra om till sommartid och eftersom båda var osäkra fick vi googla fram svaret. Visst var det så, vi som trodde vi hade gått upp i tid för en gångsskull och skulle ha hela dagen framför oss. Haha.. Jaja dagen var ju inte förstörd för det :)

Erik plockade upp oss med bilen och sedan bar det av mot hornbach så min sötnos kunde köpa reglar att bygga en sängram av. Numera sitter sängen typ 1,20 m upp, scary! hehe, men men de e väl en vanesak precis som med allt annat.

Måndag 29/3

Följde med min sötnos till jobbet idag. Jag ängnade tiden åt att kolla på legend of the seeker, still my favourite :)

Efter jobbet åt vi mat på donken och sedan bar det av mot centralen då jag skulle med båtbussen vid 19.20. Självklart ville jag precis som alla andra gånger inte åka hem idag heller, men men, man kan inte alltid få som man vill.

När jag kom hem va jag s trött så jag slocknade direkt hehe.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar