fredag 19 mars 2010

OMG!

Idag har jag verkligen sett det vidrigaste på länge! Det fick mig verkligen att må illa och jag kunde inte fortsätta att äta skolmaten.

Vid bordet som stod framför oss i matsalen satt det 2 killar och en tjej varav en av killarna var tillsammans med tjejen. I alla fall, rätt som det är petar sig tjejen i näsan och stoppar i munnen på sin pojkvän! :O :S

Det gick inte att undgå att se det eftersom jag satt vänd åt deras håll. Som ni förstår hade de inte riktigt alla får i hagen och de lyckades göra skolmaten mer äcklig än vad den redan var. Jag trodde inte man kunde det, men det kunde man tydligen.

Den bästa kommentaren från tjejen till den tredje killen som satt vid bordet var i alla fall:
"Ingen i hans familj tycker om mig "

Jag förstår om de inte gillar den bruden :S

Nu ska jag gå å ha fredagsmys å se let's dance med mammi :)

Puss!

2 kommentarer:

  1. Tack ninni! nu vill jag verkligen inte äta mer godis! tappade lusten helt och vill helst bara gå o kräkas hahaha :S

    SvaraRadera
  2. Haha sorry men jag va bara tvungen å skriva om det kunde bara inte hålla det inne xD

    SvaraRadera