tisdag 9 mars 2010

Det är helt otroligt att jag är sjuk hela tiden :S

Inatt hade jag feber och inte var det bättre när jag vaknade men det var bara att knata iväg till skolan ändå. Är rätt glad att jag gick dit ändå, fick veta betyg på 2 saker som jag är nöjd med ;)

MVG på en inlämningsuppgift i marknadsföringen och MVG på religionredovisningen jag och Louise hade. Perfa :D

Kan säga till er som är intresserade av att köpa en Vaccup att dom är på G. Vi har just nu 20 st klara som vi skall hämta från vår tillverkare i morgon. Priset på dom är ännu oklart men vi skall diskutera fram ett i morgon. :)

Åt lasagne när jag kom hem, helt underbart gott. Lite annat än bananer det haha :D Kan säga att man verkligen saknar kött när man fruktbantar. Jag har tänkt göra en mat- och träningslista för hur varje veckodag sett ut för mig i ett eget inlägg i slutet av veckorna jag fruktbantar så kan ni själva se hur en dag kan se ut. Visserligen tränar jag varje vecka och inte bara varannan då jag fruktbantar men tänkte att de kunde vara en kul grej att föra anteckningar om.

Just nu ligger jag i min säng och håller på att somna. Är kanske bäst att jag avrundar nu så det inte står en massa konstiga saker som jag lyckats få ihop halvt sovande och som ändå ingen begriper sig på xD

Natti Natti PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar