torsdag 22 april 2010

Jakten på det försvunna bindpaketet

Oj Oj! Nu var det verkligen längesen jag skrev. När jag bloggar gör jag det för att jag är sugen på att skriva av mig lite och då krävs det även att jag har lugnt och ro runt omkring mig. Det har jag verkligen inte haft den senaste tiden men förhoppningsvis blir det en ändring på det nu :)

Btw, igår hände någonting riktigt märkligt här hemma. Jag hade köpt ett paket med bindor och ställt ovanpå vårt badrumsskåp och på morgonen när jag skulle ha dom fanns dom inte :S
Jag hade köpt dom för kanske 2 dagar sen och paketet stod där hela tiden. Senast dom sågs innan de försvann va kvällen innan då jag skulle ha dom. Jag frågade både mamma å Kenneth om dom hade flyttat dom eller nått men de hade de inte och mamma hade med sett dom på badrumsskåpet. Kenneth å jag letade som tusan men de är verkligen borta haha.

Det är ju inte direkt första gången det spökar i vårt hem så jag och Johan skämtade om att de kanske är ett spöke som har tagit dom och gett dom till en bättre behövande haha.

Jag kom i alla fall inte iväg till första lektionen på grund av detta, jag fick gå till affären och köpa nya istället. Haha stört! :D

**********************************************************************************

Idag ska jag packa för i kväll ska jag till min älskling. Jag längtar otroligt mycket efter min sötnos så det ska bli kul. Jag ser även fram emot lite saker vi skall göra. I morgon är vi bjudna på grönan och på måndag ska jag på min första arbetsintervju :D
Sötis ska även få hjälpa mig att fixa mitt hår, nu ärdet platinablont som gäller ;)

Puss!

3 kommentarer:

  1. Var har du tagit vägen? Saknar dina inlägg ;)

    kram kram

    SvaraRadera
  2. Jag är på G tillbaka ;)

    Vem e de som saknar mina inlägg? ^^

    SvaraRadera
  3. Åh det är bara jag, mammis =)

    Alltid så roligt att läsa hur det går för dej...hälsa Johan och ha det så gott!

    kramisar

    SvaraRadera