måndag 10 januari 2011

Arbetsintervju


Innan dagens intervju :)
Halloj!

Idag är jag mycket glad och förväntansfull. Jag har nämligen varit iväg på en arbetsintervju som enligt mig gick toppen! :)

Det är ett väldigt brett företag men den största delen går ut på mötesbokning. Mathias som chefen hette verkade vara väldigt positiv, han tyckte jag hade en väldigt bra bakgrund för detta jobb. De hade valt att bara intervjua några få av alla sökande, jag var en av dem och han sa att jag ligger bäst till av alla sökande. Men ännu är inget klart tre till skall intervjuas.

Jag brukar alltid vara hypernervös under arbetsintervjuer men denna vara annorlunda på något vis. Det var så lättsamt att prata med Mathias, han var så positiv och tydlig. Hursomhelst, senast onsdag har jag fått besked om detta jobb.

En annan sak som inträffade idag var att en tjej från ett annat företag ringde mig och ville att jag skall komma på intervju hos dem i morgon. Där har jag sökt jobb som receptionist/ekonomiassistent så vi får väl se hur det går med det.

Just nu känns det i alla fall toppen, som att den hårdaste degen blivit mjuk, som att det finns hopp om att jag kan få ett jobb i Januari, vilket var mitt mål!

Nu blir det MAT!

PUSS!

1 kommentar:

  1. Hejsan, jag undra hur det var att jobba på solitum???

    SvaraRadera