onsdag 18 maj 2011

Vad ful man blir på fyllan!


Jag innan festen :)

Jag å Malin innan första 7,0 an :)

Jag och Malin efter några 7,0 or

Haha, Jag å Malin efter många 7,0 or plus lakritsshotar


Hej på er alla!

Idag har jag fått lite skrivlust efter en fartfylld helg och 2 dagars arbete. Jag började jobba på rapid bevakning i måndags. jag jobbar 12 timmars pass, från 6 på morgonen till 6 på kvällen. Det innebär att jag går upp halv 5 - 5 å kommer hem tio över 6 på kvällen. Denna vecka e de jobb måndag, tisdag, fredag, lördag och söndag.

I helgen va jag å malin i karlskoga och firade linnea som blev 20 år :)
För skojs skull tänkte vi göra en test hur man egentligen ser ut på fyllan, så vi bestämde oss för att ta ett kort varje timme och vi fick inte ta bort kortet och ta ett nytt utan man fick bara en chans. Det roliga var att vi tog kort typ tre timmar framåt sen blev det inget mer haha.

I morgon fyller jag 20 år men på nått sätt så vill jag inte fylla år de känns bara misslyckat. Men det kanske beror på att min 18 års fest blev misslyckad samt att min student blev misslyckad.. asså alla lite större event har bara blivit misslyckade och då tappar man liksom suget. Det enda jag ser positivt på e att jag får gå på systemet själv för en gångs skull.

På tal om det, jag fick en p-bot från Qpark igår. Känns som en riktigt kul födelsedagspresent NOT. Jag va stressad till jobbet och skulle skriva ut en biljett när jag hade parkerat. Jag satte in kortet och betalade 40 kr då jag fick för mig att det räckte.. Men det räckte bara fram till 15:00 å jag stod där från 06:00 - 18:00 så 15:39 lappa de min bil. Hade jag varit lite smart hade jag ju tittat vad som stod på biljetten men de gjorde jag inte då jag matade in 40 kr på biljetten i måndags (trodde jag). Då va de nått fel på maskinen så då skrev den ut en biljett till 18 men jag hade tydligen inte betalat nått :S Aja e väl bara å betala å se glad ut.

Nu ska jag spela musik å städa, jippi :(

Ha de gött puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar