torsdag 20 augusti 2009

Nu börjar dom tuffa tiderna igen!

Mitt schema, lite dåligt med sovmorgnar och tidiga dagar men helt okej ändå :)

Jag, redo för nya tag ;D

Idag drog skolan igång igen. På ett sätt känns det rätt skönt då man har något att fördriva tråkiga dagar med + att man får träffa sina vänner igen men andra sidan så blir det ganska mycket pluggande nu sista året.

Men jag är taggad är bara 1 jävla år kvar nu! :D

Efter skolan tog jag mig mod och gick till trafikskolan för att köpa ett kom igång paket för nu ska jag fan ha mitt körkort ;P
Det var tur att jag gick dit i dag för dom hade en kurs som startade nu på tisdag, annars hade jag nog fått vänta ett tag.

Efter trafikskolan gick jag hem, käkade mat och sedan blev det att övningsköra med Kenneth i 1,5 timme. Det är så kul att köra speciellt när det går bra ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar