tisdag 19 januari 2010


Ninni Rådberg (L) Johan Persson

Detta får bli mitt absolut sista försök till att försöka sköta om min blogg, även om det inte kommer bli varje dag men ändå.

Under den tid som har gått från det att jag skrev sist har det hänt en jävla massa saker, så mycket saker att orden inte ens skulle få plats på sidan så därför skippar jag att ta upp det.

Kan väl kort ta upp den största händelsen som skett vilken är att jag och Benjamin inte är tillsammans längre, vår kärlek tog slut någonstans mellan slutet på oktober och början av november. Det blev dryga 2 år och vi skiljdes som halvt ovänner (inte det bästa såklart) men men. Nu är det nya tider och nya tag som gäller.

Kan även nämna att jag var iväg till Stockholm och mönstrade den 15 december. Jag var väldigt nervös inför det, men det gick bra och det var väldigt roligt faktiskt. Jag kommer hamna inom befattningsgruppen chef ;) inte så dumt!

Nu när jag ändå har nämnt Stockholm måste jag bara få berätta den mest positiva nyheten på länge :) Jag åkte till Stockholm redan den 12 december och träffade en helt otrolig människa vid namn Johan, som jag hade snackat lite med på msn innan. Jag hade väl egentligen ingen direkt aning om hur detta skulle sluta, men vem har de om en människa man aldrig träffat? För att göra historian kort säger jag "kärlek vid första ögonkastet" räcker det?

Jag har aldrig någonsin känt så mycket känslor för en människa så fort någon gång. Första träffen ställde till en stor förvirring i mitt huvud och jag funderade väldigt mycket på hur de kunde bli så, men alla tankar som snurra i mitt huvud var bara positiva och det fanns absolut ingen tvekan om att jag ville träffa den här personen igen.

Träff nummer två blev den 19 december på centralen i Stockholm. Dock blev de bara en snabb träff då jag var på väg till pappa i Karlskoga tillsammans med min lillebror för att fira Jul där. I alla fall, tiden gick och det blev snart dags för att ses en tredje gång. Jag åkte till Johan den 5 Januari, och denna gång blev det bara som de blev ;)

Jag insåg att jag är kär, så är det bara. Så varför plåga sig själv med att inte bli tillsammans med den man går och är kär i? Nä här fick de vara nog, så vi blev tillsammans :D
På torsdagen den 7 januari följde Johan sedan med mig hem till Gotland och stannade till måndag morgon.

Finns ju tusen saker om alla våra fantastiska sekunder tillsammans att berätta om, men det har jag varken tid eller ork i fingrarna för haha. Kan i alla fall säga att jag har haft en underbar tid tillsammans med min älskling och allting känns toppen bra, förutom att jag typ håller på å dö av saknad tills jag får träffa dig igen älskling! <3

Nu ska jag dra ut å fortsätta med tvätten, ha de gött alla läsare Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar