söndag 24 januari 2010

Tiden går fort när man har roligt!


Filmen vi såg :)

Rosorna jag fick :D

Tiden springer verkligen iväg! Speciellt helgerna när man är ledig och kan umgås med sin pojkvän ;)

I torsdags åkte jag ner till hamnen för att hämta min älskling som kom med natt färjan. Idag åkte han hem igen, otroligt tråkigt men att det skulle bli mycket resor visste vi ju redan från början.
Den största delen av vår helg bestod av mys pys hemma men i går var vi även iväg på bio, vi såg filmen It's complicated. Filmen var faktiskt bättre än vad vi hade förväntat oss, det är en drama komedi som jag kan rekommendera till alla er som gillar sånt. :)

Bara för att jag har världens gulligaste pojkvän!

Förra helgen var jag hos älsklingen och det första jag får när jag kliver in i hans lägenhet är rosor (hur gulligt är inte de?) :D
På lördan åkte vi till Ikea å kikade runt lite, fanns ju massa fina saker men man kan ju inte köpa allt. Jag hittade i alla fall en garderob som hade varit perfekt för mig haha. Efter en hel dag på Ikea blev vi hämtade av Erik och hans tjej Jennifer. Fram emot kvällen bjöd vi dem på mat, de blev fläskfilé och potatis badande i béarnaisesås i ugn och sallad om man nu kan förklara det så :P Riktigt gott i alla fall.

Lite senare på kvällen dök även Amanda upp då vi skulle åka å bowla alla fem :P Eftersom jag va den enda som va nykter å har körkort, å vi inte orkade ta pendeln till bowlingen slutade det med att jag skulle köra oss dit med Eriks nya bil!

För det första var bilen väldigt stor, för det andra var den ju utrustad med massa konstig teknologi som inte jag förstod mig på och för det tredje var jag livrädd för å förstöra den! Det allra värsta var väl egentligen att det var mörkt ute, jag hade inga glasögon med mig och jag skulle för första gången i mitt liv köra bil i Stockholm! Jag förstår om resterande folket i bilen var lite nervösa där ett tag haha.

Körningen gick i alla fall helt okej, jag menar vi krockade inte och ingen kom till skada, kan det bli bättre? ;)

Ikväll ska jag bara softa, har världens huvudvärk så kommer väl inte orka göra allt för krävande saker.

Ha en fortsatt trevlig kväll PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar