måndag 25 januari 2010


Bara för att jag har världens hetaste pojkvän! ;)

Dagens räddning: Tuggummi, halstabletter och choklad!! (L)

06.45 ringde alarmet i morse och jag var lika trött som vanligt. Som tur är har jag bara idrottsgymnasie på måndagar. Dagen började med 2,5 timmars styrketräning och fortsatte med en 5 km promenad med Izor.

Kanske borde jag ha tagit det lite lugnare med tränandet idag då jag är lite halvt sjuk. Har hosta, ont i halsen och är täppt i näsan men jag har verkligen inte tid med att halka efter med den fysiska träningen, snart är det ju dags för fysprofilen.


Den största delen av dagen efter all träning har jag ägnat åt att vila upp mig framför tvn tillsammans med en stor kopp varm choklad, inte helt fel! :)


Skulle egentligen ha tvättat idag, men det blev inte av då jag verkligen är helt slut i kroppen och känner att jag inte orkar göra nånting. Så nu sitter jag här vid datorn chattar med lite folk men framförallt pratar med min älskling. Vi har planerat in massa underbara stunder vi ska ha tillsammans ända in i juni faktiskt ;)


Saknar dig massor älskling, men på fredag får jag se dej igen, MYS! (L)


Nu ska jag göra mig i ordning för kvällen, slå på en film, dejta min säng och försöka sova :P


Godnatt PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar