tisdag 26 januari 2010

Vill bli frisk!

Det finns inget mer avslappnande än ett varmt bad när man fryser! Som extra grädde på moset ska det såklart vara mycket skum och tända ljus också.

Idag har det varit en ansträngande och mycket jobbig dag i skolan. Att ha världens slem hosta och redovisning på samma dag är inte allt för kul! Varje ord man säger irriterar i halsen och man försöker hålla emot så mycket som går men tillslut går det bara inte. Trots min hosta tror jag redovisningen kan ha gått rätt bra. Både jag å Louise kunde allt utantill, vi pratade i ett lugnt och fint tempo och höll de 5 minutrara man skulle redovisa i. (Y)

För en vecka sen tyckte man allt va så soft i skolan, men det är nu det börjar. Nu vet jag knappt hur jag ska hinna med allt :S Det är nu det blir uppsats på uppsats, redovisning på redovisning osv. Känns ju jävligt kul å få gräva ner sig i skolarbeten på helgerna!! Är ju inte det dom är till för, helgerna är till för å roa sig å det gör man verkligen inte i skolböckerna. :(

Jag måste bli frisk nu! Vill inte komma som en sjukling till min älskling på fredag.

Just nu har jag 1000 saker att planera och komma igång med, så det är väl bara att börja. Ska bla börja på två olika uppsatser i geografi och religion som ska vara inlämnade om två veckor!

PUSS!

1 kommentar:

  1. Älskar dig mest i hela världen! <3 Snart ses vi. Puss puss

    SvaraRadera