onsdag 3 februari 2010

Mysig helg hos älskling, trots äckel hostan

Mina supersnygga stövlar!

Åkte upp till min sötnos redan på fredag morgon. Skulle bara ha haft gymnastik i skolan och det hade aldrig gått med min hosta. På kvällen gick vi på bio, på filmen snabba cash tillsammans med David och hans flickvän Linnea.
Jag tyckte inte filmen var jättebra, men det beror väl på att jag hade för höga förväntningar på den.

På lördagen hade min älskling handbollsmatch, de vann med 35-10 så det var rena utklassningen. Till lunch gjorde vi spagetti och köttfärssås. Det var gott men jag blev riktigt illamående efter det så antagligen var det något fel på köttförsen.

På kvällen åkte vi till David och Linnea tillsammans med Erik och Jennifer för att käka middag och mingla lite tillsammans med alkoholen ;) haha
Vi åt min och älsklingens berömda fläskfilé med potatis och bearnaisesås som har fått gojjat ihop sig i ugnen.

Söndagen blev en riktigt slapp dag. Jag var fruktansvärt seg, bakis och fortfarande sjuk. Helt otroligt har inte varit så bakis på säkert två år. Jag Skulle egentligen ha åkt hem idag men orken till det fanns absolut inte. Det kändes dessutom onödigt när jag bara har en lektion på måndagar, styrketräning som jag med min hosta ändå inte kunde delta i. Det blev alltså en extra dag hos älskling, helt underbart (L).


På måndag natt när jag kom hem fick jag se att mina efterlängtade skor jag hade beställt låg på min säng :)
Det låg även lite annat smått och gott från H&M som jag fått av min älskade mamma där. Det bästa av allt var att allting passade! :D

Absolut nöjd gick jag å la mig!

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar