onsdag 3 februari 2010

Snö, snö och åter snö!


Vart tog staketet vägen?

En helt ovärd dag!

Det enda positiva har väl varit att jag fick sovmorgon, men kunde ha fått sovit mycket längre. Gick upp kvart i nio, gjorde mig i ordning och tog bilen till affären och köpte lite smått och gott till våran frilufts dag vi skulle ha idag.
Vädret var inte allt för kul, snöstorm så de bara skriker om det!

När jag satt i bilen började jag misstänka att till och med lärarna skulle tycka att dagen inte var lämplig att åka skidor/skridskor på. När jag kom till skolan läste jag mailen, och som jag trodde, dagen var inställd.
Det vart inget direkt projektarbete heller så det vara bara att åka hem igen. Gött att få sluta tidigt, men ändå trist att ha håla till tre då skyttegymnasiet börjar.

Jag tycker skyttegymnasiet här på Gotland börjar spåra ur :S
När varken lärare eller elever dyker upp som de ska utan att höra av sig är det något som inte stämmer. Det är ju inte direkt första gången jag går ner i skjuthallen under de schemalagda dagarna och sedan blir ensam där nere.

Ikväll blir det att skriva klart etik uppsatsen och sedan sova
.

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar