söndag 14 februari 2010

Alla hjärtans dag


Jag å älskling baka en riktig sockerbomb till tårta ;)

Nalle "Alvin" Jättesöt haha ;)

J för Johan ;)

Armbandet jag fick av min sötnos :)

Halsbandet min älskling fick i alla hjärtans dag present :)

Söndag 14/2 Alla hjärtans dag

Idag blev det en lång och skön sovmorgon med älskling. Förmiddagen har vi ägnat oss åt med att äta våran riktiga sockerbomb till tårta som vi bakade igår och öppnat våra presenter.

Tårtans innehåll:
Först en vanlig chokladbotten fylld av kolasås, sedan ett mittenlager även det i choklad med en röra av hallon och grädde på till sist ett chokladlock med grädde och geléhallon på ;) MUMS!

Nu tänker ni säkert, var det inte du som hade godislöfte?
Det stämmer såklart, men jag bestämde att på födelsedagar och dagar som alla hjärtans dag får jag fika lite :) Man måste ju få leva.

I alla fall, nu kan ni se halsbandet jag köpte åt älskling. För er som tyckte det var snyggt kan jag tipsa om att det finns att köpa på Guldfynd. ;)

Av min älskling fick jag ett halsband, en nalle och ett armband :) Jättefina saker, tack älskling (L)

Idag blir det väl att mest softa, vi ska snart åka och handla lite till maten. Idag ska vi göra kycklingsallad sååå GÖTT ;)

Pussen!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar