onsdag 10 februari 2010

Skön dag!

Bara lilla jag :)

Gick upp vid 9 drog sedan ner på stan för att hitta en alla hjärtans dag present åt min gulleplutt :) Första lektionen var inställd och ingen orka ha projektarbete så hade ingen lektion förräns tre då jag hade skytte.


Jag hittade i alla fall en jättefin present åt min snutte, men kan tyvärr inte tala om vad det är förräns han har öppnat den eftersom jag vet att han läser min blogg ;)


Tiden som blev kvar mellan stan och skyttet utnyttjade jag genom att städa mitt rum. Efter skyttet fick det bli att dra ut å springa eftersom jag var för lat för att orka det i morse. Jag och Kenneth sprang hela 5 km Det var mycket trevligt, alltid skönt när man är två plus att tiden går snabbare då.


Nu har jag precis duschat och ätit mat, kasslergratäng och ris så jävla gott! Just nu sitter jag alltså nyduschad i min nybäddade säng kan det bli mer underbart? :)


Blir att sova tidigt ikväll, är en lång dag i morgon som startar med en löprunda redan vid 06.00 och avslutas med att min älskling kommer med nattfärjan! :D:D LÄÄNGTAR!


Puss
!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar