tisdag 23 februari 2010

Student 2010


Ninni


Samhälle


Sverige, står även Visby på skärmen


Gotland


Jag och min mössa är bästa vänner haha ;)

Jag är fortfarande sjuk men jätteglad ändå, idag i alla fall haha.

1. Fick min studentmössa idag den är så fin :D
2. Fick MVG på mitt cv och personliga brev.

Dagen har inte varit så jobbig jag trodde den skulle bli, började med ett studiebesök hos GA och GT. Det var väl sådär lagom kul men bättre än att ha lektion i alla fall hehe.

Dagen fortsatte med en positiv framgång för vårt företag Click 'n Go med vår produkt Vaccup då vi hittade en tillverkare här i Visby. Kan tyvärr inte avslöja vår produkt förräns den är klar och finns på marknaden men lovar att det kommer bilder på den sen.

Just nu sitter jag och önskar att snöstormen skall hålla i sig tills i morron så vi slipper friluftsdagen och ännu bättre vore det om Tilde (geografiläreren) blev insnöad igen så jag slipper redovisa haha. Usch hemska tankar jag har ;)

Får väl sätta mig och läsa på skiten så det blir en bra redovisning ifall hon inte blir insnöad :)

2 kommentarer:

  1. Du är så duktig tjejen, jag är så grymt stolt över allt du gör och för att du är den du är...
    Borsta undan skiten du har över axeln *S*
    kramisar i massor

    SvaraRadera