måndag 22 februari 2010

Jag står inte ut!

Jag vill bli frisk NU! Vill kunna träna igen :(

Det här förstör min planering för min viktnedgång och jag känner mig så jävla rastlös, kan liksom inte ens ta en långpromenad med hunden i det här tillståndet..

Idag var jag i alla fall och tog lite nya prover som jag skall ha fått svar på innan onsdag, jag hoppas det är någonting kortvarigt som man kan få lite behandling för.

En positiv nyhet är i alla fall att jag kanske skall få gå introduktion på solrosen vilket kan leda till jobb :D Just nu är jag så luspank man bara kan bli så det behövs verkligen. Hemskt att man nästan skall behöva ta ett lån för att ha råd med studenten xD

I morgon är det en lång dag i skolan men det är bara att stå ut. På tal om jobbiga dagar så har jag 3 powerpoint redovisningar den här veckan, 3 stycken! Men kommer bli såååå skönt när det är över.

Nu blir det att sova, nattinuffsen puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar