fredag 19 februari 2010

What is wrong?

Idag fick jag bege mig till vårdcentralen efter skolan. Mina halsmandlar är inte nådigt stora, så stora att jag inte kan käka..

Fick ta halsprov men de var inte halsfluss vilket jag visste innan jag kom dit eftersom halsfluss gör ont och jag har inte ont men har haft överdrivet svullna och blödande halsmandlar sen i december nu :S

Efter halsprovet tog de ett blodprov då de misstänkte körtelfeber men det visade sig att det inte var det heller. Då blev det ytterligare ett blodprov på snabbsänkan som var 26 vilket tyder på att jag har en inflammation i kroppen. Då blev läkarna förvånade å sa "vi brukar aldrig skicka hem en patient utan att veta felet men idag får vi göra det eftersom det är fredag och ingen kan ta fallet". Jag skulle få återkomma på måndag och ta massvis av prover för att få reda på vad det är.

Jag fick i alla fall inte anstränga mig fysiskt tills vi vet vad det är för fel. Blir att leva på fil och yoghurt ett tag nu då xD

Just nu sitter jag och väntar på att klockan skall bli 23.20 då min älskling kommer med kvällsfärjan :)
Ikväll blir det att se film, ta det lugnt och bara mysa.

Natti natti puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar