måndag 15 mars 2010

En meningslös måndag

Min dag startade med beeptest. Kom till nivå 6,2, är inte jättenöjd men det kommer jag aldrig kunna bli med min ansträngningsastma. Jag har orken i kroppen till att prestera bättre men får man ingen luft så blir det väldigt svårt..

Efter beeptestet, helt slut som man var gjorde jag bänkpress. Klarade 47,5 kg vilket jag är ganska nöjd med, är i alla fall 2,5 kg bättre än förra året. :)

Hittills har jag förbättrat mig i alla tester sen förra året vilket egentligen är ganska oförståeligt med tanke på att jag har varit sjuk så mycket och inte tränat så speciellt mycket.

På hemmaplan har jag inte gjort så mycket annat än å grävt ner mig i mina skolböcker. Har pluggat inför provet jag har i internationell ekonomi i morgon, jättekul! NOT...

Nu blir det att plugga vidare sen sova.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar