måndag 15 mars 2010

En helg med darling

En sevärd film :)

Har tillbringat helgen hos min älskling :) Lika mysigt som alltid har det varit.

I fredags hann vi inte göra så speciellt mycket eftersom jag kom med kvällsfärjan men vi lagade i alla fall jättegoda pannkakor till kvällsmat och tittade på några avsnitt av Legend of the seeker. (Typ världens bästa serie!) Rekommenderas verkligen.

I lördags hade min sötnos handbollsmatch. Det blev vinst, som vanligt ;)
Försökte få med lite kort från matchen men alla jag tog blev suddiga och utdragna så var inget att spara på tyvärr. När vi kom hem han vi nästan inte ens innan för dörren förräns vi skulle ut igen. Vi skulle nämligen gå på bio. Det var svårt att välja film vi var inne på att se Alice i underlandet med 3D först men efter att ha hört så mycket dålig kritik om den bestämde vi oss för att gå på filmen Precious.

Filmen var faktiskt bra, lite annorlunda men bra. I vissa scener skulle kanske ha kunnat varit lite bättre men så är det väl nästan alltid.

När vi kom hem gjorde vi lasagne och återigen såg vi några avsnitt av Legend of the seeker. Underbart :)

Idag söndag åkt vi in till stan och träffade David och hans tjej Linnea. Vi gick på stan en stund, tog en fika å lite så. Det var roligt till en början men det får ju inte vara roligt för länge, nej det är inte bra :S

Min dagliga tur gjorde mig åter igen besviken. Jag har länge gått och tittat på en kavaj som finns på H&M men varje gång jag har tittat på den har jag inte riktigt haft pengar till att köpa den. Men så idag så hade jag pengar och tänkte att jag skulle köpa den och självklart så finns den inte kvar då! Där var min dag förstörd och inte nog med det så skulle man ju åka hem också. Hade mer än gärna stannat en hel vecka till i stockholm hos min älskling.

Nu ligger jag i alla fall hemma i min säng och skall sova så snart som möjligt så jag är utvilad till beep testet i morgon.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar