söndag 14 mars 2010

Veckans mat

Jag lovade ju att beskriva hur en veckas fruktbantning kan se ut så nu kommer det

Måndag
Frukost: en banan och en mandarin
Lunch: 2 morötter och en kiwi
Middag: kyckling och sallad
Kvällsmat: en banan

Tisdag
Frukost: en apelsin och en banan
Lunch: 2 bananer
Middag: Lasagne
Kvällsmat: en kiwi

Onsdag
Frukost: en banan och en mandarin
Lunch: 2 bananer
Middag: korvstroganoff och ris
Kvällsmat: ett äpple

Torsdag
Frukost: ett äpple och en banan
Lunch: 2 bananer
Middag: Kyckling och sallad
Kvällsmat: 2 morötter

Fredag
Frukost: en banan och en kiwi
Lunch: 2 bananer
Middag: en räkmacka
Kvällsmat: en liten specialare va ju hos älsklingen, pannkakor

Jag tror aldrig min kropp har fått i sig så mycket vitaminer på 1 vecka haha :)
Inte nog med vitaminer och nyttigheter har ju faktiskt motionerat också.

En sak som är säker är att man uppskattar mammas middag väldigt mycket när man kommer hem och har levt på frukt hela dagen. Man blir väldigt hungrig och det tar på krafterna så jag är väldigt stolt över mig själv.

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar