tisdag 29 juni 2010

Hysteri på City Gross!


Min fina arbetsoutfit ;)


Åså ett litet leende där då :)

I Torsdags å Fredags jobbade jag på City Gross i Länna. Jag demade OLWs nya superchips och superostbågar samt Herrljungas nya fruktlemonad i som finns i tre olika smaker, hallon & blåbär, persika & apelsin och jordgubb. Eftersom det var dagarna innan midsommar så var det väldigt mycket konsumenter i affären, fast fredagen var värst!

Jag stod där å skulle försöka hinna med att hälla upp de tre olika smakerna på dryck samt fylla upp byttor med tre olika sorters snacks samtidigt som det var säkert 20 personer som var framme och provsmakade och ställde massor av frågor i mun på varandra samt att det var barn som härjade runt och rev ner lemonadflaskorna som stod där. Kaos är vad jag skulle vilja kalla det. Men det var bara att hålla humöret uppe och försöka se glad ut. Jag måste ju ha lyckats för totalt sett så var det ca 600 personer som provsmakade och det mest positiva är att jag sålde 85 chipspåsar och 175 flaskor med fruktlemonad :)

En sak kan jag i alla fall konstatera, man får jävligt ont i benen av att bara stå stilla från 11-19 två dagar i streck hehe.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar