måndag 3 januari 2011

Nymuckad och arbetslös..

En stolt nymuckad soldat ;)

Nu undrar ni säkert vad i hela friden jag har sysslat med sen i somras. Jag kan börja med att tala om att jag fick ett nytt jobb på ett lager ute på Arlanda där jag jobbade åt DB Schenker. Jag jobbade shift vilket var ganska jobbigt då jag och Johan jobbade om varandra hela tiden så vi sågs ju inte speciellt mkt :/

Men den 9 september blev jag uppsagd eftersom jag skulle in och göra en grundläggande soldatutbildning (GSU) på Gotland den 13 september. Den 10 december muckade jag och här står jag idag, nymuckad och arbetslös! :(

En annan sak som hände i september var att jag och Johan flyttade till en 3:a i Järfälla. Lägenheten var då helt nybyggd och det känns helt underbart att få vara de första som använder tex kyl och frys. Bilder på lägenheten kommer att läggas ut!

Vad händer idag då?
Jo jag söker jobb för full rulle samt att jag måste ringa vårdcentralen och boka en tid för mina knän. Troligtvis blir det en promenad i det soliga vintervädret sen :)

Det var allt jag hade på hjärtat för tillfälle :)

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar