söndag 22 maj 2011

Crazy lördag!

Hej på er alla glada!

För er som inte vet så fyllde jag 20 år i torsdags och hade festen i natt så....

idag vaknade jag upp med huvudvärk + att jag har dragit på mig en förkylning efter nattens röj. Kvällen startade med en lyckad förfest här hemma tillsammans med massa underbara människor och runt 23:30 fortsatte festen på Garbo. Det blev inte stureplan som det först var tänkt, då det e så mycket skönare att åka till sumpan där det finns ett grymt ställe och ha nära hem. Jag har aldrig varit på Garbo tidigare men jag gillar det starkt! Jag å Petra ägde sönder dansgolvet natten lång ;)

Presenter jag har fått hitintills:

Iphone 4 från älsklingen
1500kr från pappa & Anki
blommor från pappa & Anki
Presentkort från Thomas & Petra
Smycken från Jenny & Daniel samt Malin & Andreas
En tunika från Malin & Andreas
Twister från David & Linnea
Vin från Tua & Mange
Lottpaket från Mamma & Kenneth
Söta gratulationskort Från många

Jag är så jäkla nöjd över alla fina presenter och gratulationer jag har fått så TACK till er alla!

Inte nog med att jag fick en dunderfest inatt, i torsdags bjöd vi upp lite grannar på tacopaj och tårta. Tacopajen vart lyckad och tårtan var supergod och sällskapet kunde inte ha blivit bättre så tack för min lyckade 20års dag!

Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar