måndag 23 maj 2011

Insidans smärtor som döljs med ett leende

Min gamla Sony ericsson experia x10 ersätts numera med min Iphone 4 :)
Hej på er!

Idag är det en skitdag rent ut sagt. Visst de e klarblå himmel och sol ute men det blåser ju sönder!
Det har inte blivit så värst mycket gjort idag, jag mår fortfarande krassligt med feber och nästäppa.
Har varit iväg till Danderyd och lämnat in nya blodprover inför torsdags magnetröntgen på tunntarmen. Den 9 juni är ännu ett läkarbesök bokat och då hoppas jag att de hittat felet! Jag har fan varit på utredning i 5 år nu så nu är det fan på tiden. Förra gången visa ju inte proverna så speciellt bra och kan inte tänka mig att de är bättre denna gång då jag bara blir sämre för varje dag som går.

Annars är veckan fullbokad. Jobba tisdag och onsdag, sjukan på torsdag, besikta bilen i kga på fredag och eventuellt Gustavsvik på lördag :)

Just nu sitter jag å fryser under en filt i soffan och försöker hitta nått bra att titta på blir förmodligen en ny serie att följa :) Det blir inte mycket mer än så idag, när Johan kommer hem blir det mat och bara ta det lugnt samt en tidig dejt med sängen då det är uppgång vid 5 i natt.

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar