söndag 19 juni 2011

Toppenhelg


1 juni var dagen!

Min fina hemmagjord sparbössa ;)

Krukor med lyckliga lotta blommor att sätta på väggen

Hej på er alla fina människor!

Tiden bara springer iväg, framförallt när man har roligt. Min vecka har varit jävligt tung, har arbetat 60 timmar på 5 dagar men helgen har jag haft ledig. Jag å Johan har tillbringat i princip hela helgen hos våra underbara grannar med spel, god mat och alkohol förstås ;)

Idag har det regnat hela jävla dan men jag Janni och Jenny tog oss en liten tjejrunda till plantagen på förmiddagen. Jag lyckades faktiskt fynda riktigt fina krukor och blommor till vår balkong.

En sak jag inte har berättat för er är att Jag och Johan förlovade oss 1 juni :)
Det känns riktigt bra faktiskt och jag är jättenöjd med min ring ^^

En annan sak vi planerat är en resa till Australien en månad typ i januari/februari så det blir att ligga i hårt med sparandet nu. Jag längtar så jag döööör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar