fredag 4 mars 2011

Godmorgon på er alla läsare

Har precis klivit upp och sagt hejdå till min sötnos som skall skriva kontrakt och bli delägare idag. Tänkte snart äta lite frukost, en knäckemacka och lite te tänkte jag :)

Vet ni? Jag har bestämt mig för att gilla fisk haha. Ska bannemej försöka tycka om det, så igår när vi handlade köpte vi sejfilé och lax. Till lunch idag blir det som igår, en tonfisksallad och till middag blir det sejfilé med potatis och äggsås. Vet att man brukar ha torsk, potatis och äggsås men vi som inte gillar fisk tycker oftast att sej har en mildare fisksmak än torsk :)

Detta är typ första gången i mitt liv sen jag va liten jag ska äta fisk, har testat nån gång ibland just för att se om det har blivit godare men det har det aldrig blivit haha. Så vi får se hur det går denna gången :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar