måndag 7 mars 2011

Jag är helt galet trött, jag förstår inte varför :/ Har varit så ett tag nu, kanske har jag brist på något, typ järn? Aja det blir nog bättre snart.

Idag har jag cyklat igen. Cyklade 2 mil med tuffa intervaller på 1 timme och därmed förbrände jag 727,3 kalorier :) Är glad att man kan cykla trots benhinneinflammation i alla fall.

I fredags tog jag en promenad på 60 min där jag gick på asfalt med vikt, vilket tyvärr orsakade min benhinneinflammation men men jag förbrände över 500 kalorier i alla fall :P

Vet ni? jag tränar inte för att jag känner ett tvång att gå ner i vikt, jag har inte ens en våg hemma så vet inte ens om jag går ner i vikt. Jag tränar för att förlora lite omkrets på mina lår/mage samt för att må bra. Jag märker mina resultat då jag köper kläder, om jag får gå ner en storlek på byxorna eller inte. Jag låter bli att måtta, väga och ha mig för jag tror bara att det blir en besvikelse då man lätt gör det för ofta. Detta har gjort det roligare att handla kläder då jag ofta blir positivt överraskad :)

Just nu väntar jag på att älsklingen ska komma hem och medan jag gör det är det spotify som gäller :)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar