torsdag 3 mars 2011

Helt klart nöjd :)


Tapeten

Före

Efter

Före

Efter

Jag gjorde ett måleri och tapetseringsjobb hos en tjej i björkhagen från och med i tisdags och idag blev allt färdigt och en besiktning gjordes. Hon vart nöjd med mitt jobb, vilket jag också är :)

Jag tapetserade en fondvägg med rusta tapet (hata) haha. Mönsterpassningen på rustas tapeter är så jävla snygg (nooot). Men men det blev kanoners i alla fall :)
Jag spacklade upp lister och väggar där hundarna hade tuggat lite. Det var en utmaning att i princip bygga upp en list av snickerispackel men det gick faktiskt jäkligt bra :P
Sist men inte minst målade jag väggen och listerna där jag själv fick välja färg så nu ser det nytt och frächt ut ;)

Med andra ord så blir det en ledig dag i morgon! :D

Puss!

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat! Du kanske skulle sadla om till målare ist =) Väldigt varierande och kul är det!

    Fina bilder från Tyskland, skönt att komma iväg ett tag!

    Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Tack!

    Ja kanske det ;) Får se vad det blir till hösten, nånting ska jag plugga i alla fall.

    Kram <3

    SvaraRadera